Jordgubbs Cupcakes med Champagnefrosting

Eftersom jag var "tvingad" att jobba på Valborg, vilket jag inte tycker om att göra så tänkte jag att jag skulle förgylla dagen i personalrummet genom att bjuda på en liten Champagnefrukost a la Valborg i Uppsala. Dock så är ju inte en start på dagen med champagne att rekomendera när det kommer till att arbeta på en skola. Så jag tänkte att jag får kombinera detta med bakning.
 
Så jag slog till med att göra mina cupcakes med jordgubbar i och med en champagnefrosting. Vilket blev otroligt uppskattat och gott.
 
Jag gjorde många små, vet inte riktigt hur många det blev, men receptet kan också annvändas till 12 st stora cupcakes.
 
 
 
Så här såg det sen ut på bordet i personalrummet. Cupcakes, cider, jordgubbar och såklart forsränningen live på en dator.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0