Älskade Unge

Jag har den mest fantastiska ungen ❤️❤️❤️ (säger jag helt opartisk..)

Så trots att gårdagens dygn var kämpigt så svämmar hjärtat över bara jag tittar på vår vackra tjej!

Just nu ligger hon på mitt bröst, sover & helt ogenerat pruttar på som värsta pruttmaskinen!!


Dagen idag har varit så mysig! Efter en bra natt nöjde sig Klara själv så länge att jag hann både duscha & tvätta håret. Sen hoppade Klara ner i en ErgoBaby som vi igår var och lånade av ett par vänner. Vilket känns som tokräddning när hon har kinkiga dagar som igår!

Vi promenerade ner på stan för lunch med Josefine. Sen uträttade jag och Klara ärenden på stan. Som att fixa en barnförsäkring, köpa en brandvarnare & hämta ut Klaras första pekbok som hon fått av Landstinget.
Och tillsist köpte vi med oss två kortärmad pyjamaser som vi kan mysa i hemma dessa varma dagar.

Trots sovande i bärselen körde Klara på denna stil när vi kom hem ❤️❤️❤️





Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till er fina tjej!!

Svar: Tack så hemskt mycket!! ❤️❤️
johanna jordgubbe

2014-07-16 @ 22:59:01
URL: http://detfinnsbaranu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0