Borta bra men hemma bäst

I tisdags efter frukost packade vi in oss i bilen för att åka på en liten minisemester i Torpet. De torp som min familj sen ett par år äger på Näsbacken utanför Bollnäs. 
Ett litet paradis..

Och trots den hetta som varit dessa dagar så har det varit underbart.

Håk har börjat bygga en vinkällare i den gamla matkällaren. Och jag och Köara har tillsammans med min mamma och lillasyster försökt Köara värmen på bästa sätt. Vilket inneburit en heldel timmar inomhus, speciellt igår vilket var värsta dagen. Igår var också Klara valen hela dagen och rätt kinkig, men det var inte så konstigt! Hon tog igen sovandet idag så det känns rätt lugnt..



Jag har beställt ett par solbrillor till Klara från HM som tyvärr inte hann komma innan vi åkte. Så när vi var en tur på stan igår hittade jag ett par som ja bara var tvungen att köpa..

Tuffare tjej får man leta efter...



Men som sagt, borta bra men hemma bäst.. Just nu kämpar vi på med magen lite.. Men strax ska vi somna in i våra sköna sängar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0