Fantastiska Semester

Åhhh vilken härlig dag vi haft idag. Trots att jag nu varit hemma sen 29 maj så känns det att det idag verkligen var semester. Så avslappnat, soligt, trevligt, roligt och bara alldeles underbart.
Och allt detta trots att jag sov rätt taskigt i natt!

Vi gick upp redigt i tid eftersom vi skulle vara på BVC klockan 11 och bestämt att vi skulle gå dit. Så efter lite frukost gjorde vi oss i ordning, jag fick tillochmed på mig en klänning dagen till ära & min snygga amningsBH och inte de halvsladdriga från HM. Haha! Gör mycket för en lite mamma! ;)

Efter ett espresso stopp på vägen var vi framme på BVC och det visade sig att vår guldklimp bara växer & växer! Hon väger nu 5100g och är 59cm.
Inte konstigt att vissa kläder börjar sitta trångt! 

Lite ärenden på stan blev det. Present inköp bland annat.. Men vi skrev också under och skickade in Klaras namnregestrering till Skatteverket. Så snart är det officiellt med Elsa Klara Jacobsson. ❤️❤️❤️

En lunch ville vi också ta oss.. Både för att fira min namnsdag och semester! Så vi gick på Magnussons! Jag ammade lite direkt medans vi beställde och ja.. Sen firade Klara med att lägga en kaskadspya över sin mamma......
Men vi höll oss lugna (fick föresten beröm på BVC för vi var så lugna föräldrar) och fixade det snyggt! 
Känner mig lite stolt över det! Men så mycket för klänning och snygg BH ;)

Väl hemma städade vi av lite och tog emot Lea, som vi tidigare var avlastningsfamilj åt och hennes mamma. :) Så trevligt att träffa dem igen.

Sen har jag avslutat kvällen här med att packa.. För i morgon drar lilla familjen iväg på sin första semester, 4 dagar på torpet! Fantastiskt ska det bli!!

Nu sova..


Klara greppade själv sin skallra i vagnen idag!!! Dock inte så medvetet tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0