Bröllop

Igår var det så äntligen bröllop mellan Håks arbetskamrat Rickard & hans Ida. 

Var nervös över hur det skulle funka med Klara & än mer nervös eftersom temperaturen åter låg på 30 grader.

Men vilken flicka vi fått!!
Det var en borglig vigsel i botaniska trädgården och som tur var på en skuggig plats. Sen var festen ute på samma mäss som jag och Håk hade vår på, ute på militärområdet.



Vigseln sov Klara sig igenom i vagnen. Sen åkte vi hem en snabbis, mest för att Håk glömt fixa frillan :)
Men då hann vi ett blöjbyte & lite amning.

Klara vaknade sen lagom till middagen. Men jag och Håk växlade mellan att äta och stå och gunga med henne, vilket innebar att vi kunde vara med på hela middagen i princip. Jag missade lite vid två amningar och Håk missade vid ett par blöjbyten.


Efter middagen var hon lite trött och gnällig. Men när dansen sen satte igång och jag dansade lite mexhenne ute på gräsmattan (utanför de öppna fönstren) så somnade hon in. Sen sov hon i vagnen när vi åt tårta och minglade det sista.

Strax innan midnatt tackade vi för oss och jag körde hem! Där vi alla tre slocknade nöjda & glada!


Nu ska vi klä på oss och bege oss på en promenad hem till brudparet som idag bjuder på smörgåstårta till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0