nu är den på väg :)




beställde denna underbara underbara fantastiska kitchen aid igår!! och nu är den skickad!!
hoppas verkligen att den kommer fram imorgon och att jag kan hämta den innan jag skall dra till jobbet.
var på bagaren&kocken i göteborg och studerade färger förra veckan. vilket var svårt!! var inne på rosa, men för det första kostade den drygt 1000:- mer eftersom den finns i en mindre upplaga. och den röda var inte så fin som jag tyckt innan!! det vill säga att beslutet inte var lätt!!
men tillslut blev det en svart.. känns som en bra färg.. kommer inte tröttna, den passar i vårt svart/vita kök och den kommer passa i alla frmatida kök..
så jag fick bita ihop mot att den kommer bli vit av mjöl (kommer ju alltid torka av den ändå) :)

köpte till stora tillbehörs paketet också. det vill säga att jag också kommer kunna skiva och riva allt mellan grönsaker, nötter och ost. en köttkvarn så jag kan göra egen kött-, kyckling- och fiskfärs. och till sist en passeringstillsatts så jag kan passera saker.. hmm.. kanske skall leva på barnmat ett tag.. det finns väll någon sådan diet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0