Selma City SPA

Vilken fantastisk dag det varit idag! Ligger här i soffan nu och börja njuter..

När vi gifte oss, galet, men det är snart två år sedan så fick vi endel upplevelse presentkort på till exempel Live It. Dessa blev ju först liggande på grund av att Håk åkte till Afghanistan och sen körde vi bröllopsresa på det. Men så i mitten av förra sommaren så köpte vi lite upplevelser.. Men ja, tiden går, vi kämpade för att bli gravida och sen blev vi det..
Och nu har det snart gått ytterligare ett år och giltighetstiden närmar sig sitt slit.

Så för några veckor sedan satte vi oss och bokade. Bland annat en SPA dag på Selma City SPA.

Så i morse, blev det frukost på tåget, en promenad till Spaet och sem har vi njutit som bara den! 


Badat i tak poolen, bastat och inte minst fått massage! En mindre lycka bara att få ligga lite på mage :)
Jag skulle vilja ha en sån där gravid kudde jag legat på idag :)


Efteråt gick vi it för att ta ett glas vin, men bär vi gick förbi Vete-Katten kändes det mer naturligt och lockande att ta en kopp kaffe och bakelse! 

Sen tåget hem där vi avslutade dagen på fantastiska klassiska Stationen där jag käkade en löjromsmacka och en liten fisksoppa.


Avslappnade och mätta lunkade vi hemåt där jag nu däckar i soffan och inväntar Eurovisionen, om jag är vaken tills det börjar vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0