Pandoraarmband

Åhhh idag fick jag äntligen en Klara berlock till mitt Pandora armband av Håk. Egentligen var tanken att köpa en liten flicka men det fanns inte, så det blev en söt liten barnvagn.


Det börjar ju bli endel berlocker nu så för att sortera upp det lite och göra så att man inte alltid måste bära alla så fick jag också ett nytt armband i svart läder! 

Så i kväll satt jag och myste lite med att plocka isär och sorter upp berlockerna lite.

På silverbandet sitter nu alla kärlelsgåvor av Håk, allt från tårtan som var det som satt på från start när jag fick det som morgongåva för snart två år sedan. Och på det svarta har jag satt reseberlocker och de som jag fått i present av andra.

Mycket nöjd med resultatet.. Och nu finns ju plats för så många mer minnen i form av berlocker.




Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Åh, så fina!

Svar: Tack så mycket!!
johanna jordgubbe

2014-07-11 @ 00:46:19
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0