Mysig helg.. Nu väntar London..

Åhhh vilken fantastisk vinterhelg det har varit!! Snön har fallit i princip hela helgen, med några få uppehåll. Men inte nån hemsk kyla och inga vindar. På lördagen tittade även solen fram!
Så underbart att ligga i soffan under en film och titta ut!

Men vi har faktiskt varit ute också! 


Två fantastiska promenader har det blivit. Båda med start från Sunnerstabacken. (Är lite trött att gå runt GA UA hela tiden). I lördags blev det efter vattnet till Skarholmen & tillbaka och idag efter ån och tillbaka genom Sunnersta.

En del mysig mat har det också blivit med bland annat smörgåstårta i fredags. Vet inte riktigt varifrån det kom, men jag slängde i alla fall ihop en i fredags efter jobbet.

Sen är helgfrukostar inget jag spar in på :)



Men nu väntar en ny vecka! En ny sjukt spännande sådan. I morgon blir det vanlig jobbdag.. Eller vanlig och vanlig, kollegan är ledig så jag kör dubbla pass där på förmiddagen! En lektion i vardera hand ;)
Men sen på tisdag väntar London.. Tillsammans med Lin Education blir det BETT2014.
Ser fram emot det enormt! Få träffa roliga människor, mingla, lära sig nya saker och inte minst se London.
Men först.. Ja, först ska jag klara av flygresan dit! Det ska gå, det har jag lovat mig själv!!


Men nu ska jag sluta mina små blå.. Så jag är pigg & stark i morgon!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0