London - Ge mig alla tips!!

Nu börjar det verkligen närma sig innan jag ska till London.
Skönt är att nervositieten över att flyga inte riktigt tagit tag i min kropp än, har jag tur kanske jag kan mota det i grind..
 
Det är alltså nästa tisdag som vi ger oss av. Det är jag, mina chefer och en kollega som tillsammans med LinEducation ska dra till London och BETT2014. Ja, det vill säga ca 500 personer som åker tillsammans. Det ska bli så roligt och förhoppningsvis fantastiskt givande..
 
Så tisdag-fredag kommer jag surfa runt i London.. Roliga möten, BETT, givande samtal och förhoppningsvis massor av nya lärdomar!
 
Jag har aldrig varit i London, så det blir en ny erfarenhet och schemat är nästintill fullproppat, men jag hoppas att jag mellan jobbeventen ska hinna med några egna privata äventyr.. Gärna privata äventyr som handlar om mat och shopping :)
 
Så hörrni.. Ge mig alla goa London Tips som ni har..
 
Bildkälla
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Primark är ett måste i London! Massor med kläder,enormt mycket folk så provrummet kan man oftast glömma men kassa systemet går fort trotts att alla handlar så mycket som dom gör där :)! De ligger på Oxford Street som är shoppinggatan :) I mat kommer jag inte på något speciellt från när jag var där tyvärr! Trevlig resa :)

Svar: Ohh toppen.. Det tipset fick jag faktiskt från en kompis också! Så det hoppas jag verkligen hinna med! Hoppas hitta lite roliga bebiskläder :)
johanna jordgubbe

2014-01-12 @ 10:29:26
Postat av: Louise

Primark måste jag också säga.. Materiel lycka! Det ligger två stycken på oxfordstreet och jag måste rekommendera det som ligger vid tottenham court. Det anses som det "lilla" primark, men jag tycker det är mer välsorterat och mindre folk där! Westfield borde du åka till, det ligger 20 min med tuben, mot väster. Det är ett gigantiskt köpcentrum i alla prisklasser. Planet Hollywood är en restaurang med filmtema, som har grymma Burgers. Värt ett besök! Trevlig resa!:)

2014-01-12 @ 15:00:11
Postat av: Charlotte

Har heller aldrig varit där! Vill så gärna :) Hoppas ni får en trevlig resa!

2014-01-12 @ 19:43:37
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0