Barnvagn

Nu är den beställd!! Äntligen!!

Barnvagnen!!

Det blev den jag suktat efter ett tag, en Kronan City, en toppen vagn som kommer funka både i skogen och i stan! Och med Saga Black tyg från Littlephant. Så fin!!

Det var just tyget som gjorde att vi beställde nu, eftersom det bara finns i en begränsad upplaga var jag lite nervös att den skulle ta slut. 

Vagnen med både sitt & liggdel gick på 10 990:- vilket känns överkomligt för en sådan redig vagn. Sen köpte vi till regnskydd och adapter till bilstolen, vilket vi hoppas är smart! :)

Men hörrni, visst är den snygg!!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är riktigt snygg! Och tror att du kommer bli toppennöjd med en Kronan, vi har älskat vår från 2011 som vi hade till dottern. Helst skulle jag vilja uppgradera den till en ny, typ City eller duo/s, men den vi har är helt felfri så det köpet är rätt omotiverat =) Sen har dom ju ökat rejält i pris sen vi köpte vår, tror vi betalade ca 7000:- för komplett vagn - ligg, sitt, regnskydd, myggnät, åkpåse och skötväska...

Svar: Ja, jag har hört massor av positivt och hoppas på samma kvalité som på min Kronan cykel!
Och så kul att inte bara ha en enfärgad!
Nej, vi hoppas att vi inte ska tröttna för vi tänker oss också att vi ska ha samma vagn för eventuella syskon!
johanna jordgubbe

2014-02-05 @ 15:02:41
URL: http://sofiaelinviktoria.wordpress.com
Postat av: Alexandra - Gravid mamma med anorexi

Jättefin vagn! Hade gärna själv kört omkring en sån =)

Svar: Tack så mycket!! Längtar sååå att få dra runt på den :)
johanna jordgubbe

2014-02-22 @ 21:34:37
URL: http://alexandras.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0