Påsklovet är över

Så var det söndag då!
Och i morgon är det jobb igen efter 10 dagar ledigt. Välbehövliga dagar.. Som varit under bara, och inte minst, vilket väder vi haft! Snälla ge oss en sommar fulla med dagar som idag.

Har trots skön ledighet lite söndagsångest idag.. Men ska bara jobba måndag och tisdag denna vecka och är sen ledig över Valborg. Med massor av roligt inplanerat.

Sen räknade jag att totalt har jag bara 20 jobbdagar kvar innan jag går på mammaledighet. Så det ska nog gå bra.

Har dock börjat få lite krämpor nu över ledigheten. Inte minst så har mina fötter börjat svullna rejält! Som falukorvar ser de ut.. Riktiga tantfötter. Men ska ta mig till stan i morgon och köpa stödstrumpor tänkte jag. Visst finns det som nylonstrumpor? 
Sen har jag fått en knuta typ under vänster skuldra. Gör riktigt ont emellanåt och konstigt nog känns den inte alls ibland. Men min man är ju grym på massage så han har klämt på riktigt bra idag vilket var rejält skönt och nu ligger jag med en vetekudde på, så ska den nog snart lösa upp sig...

Nu ska jag somna till Beck.. Älskar när de går på TV!

Bjuder på några bilder som får tala om vilka härliga dagar jag haft!!







Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tycker att du har så himla cool stil! Håret med den snygga luggen, glasögonen och kläderna. Allt är så klockren mix! :)

Vänligen, Liza

Svar: Tack snälla du!! ❤️
johanna jordgubbe

2014-07-15 @ 11:34:11
URL: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0