Påsklov

Har påsklov denna vecka.. Och jag tror ärligt aldrig att ett lov varit så behövligt!! 
Tröttheten och framförallt mattheten de senaste veckorna har inte att varit att leka med!

Åkte till stugan i torsdags och stannade till lördags eftermiddag.. Sen skulle mannen arbeta lite så vi rullade hem! Och gårdagen ägnades åt att vila indolens!

För vilket underbart väder det är!!
Även dagen idag kommer ägnas i solen, med en ny bra talbok och virkning.


Det här med virkning är det nya nämligen.. Just precis lärt mig för att göra mig av med en massa restgarner som jag har här hemma!
En docka med läskiga ögon är färdig och just nu håller jag på med en kanin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0