Naglarna

Det här med Gravid Glow.. Det skulle jag kunna skriva ett helt inlägg om, hur jävla lurad jag är på det!

Men, jag ska inte klaga.. Magen är fantastisk och då får finnarna på ryggen och blemmorna i ansiktet och de tråkiga håret (som jag iofs slutat tappa av, på gott och ont..) stå tillbaka för att jag är nöjd, glad, stolt och lyckligt rusig över min fina mage och för det under som växer och sparkar runt där inne!

Men, det här med naglarna.. Det är ju något jag kämpat med mycket och för snart ett år sedan fick som ett lite större intresse i livet :)
De har inte heller blivit så mycket starkare, som jag hoppats. Utan länge stretade de på som vanligt, men så blev de här för ett par månader sedan svagare.. Så jag slutade använda lack ett tag & luftade dem, men jag tycker inte det blev så mycket bättre av det. Så för tre veckor sedan filade jag på dem och drog på Gellack på dem..

Och nu vips.. Magiskt!!
På bara tre veckor har jag fått klor!! 


Nu har jag som ni ser på nedre bilden tagit bort lacket och sen oljat in dem. Så ska de få lufta över natten och i morgon blir det till att fira med lite franskmanimyr tror jag.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0