Det blev en mycket bra dag..

Det blev en mycket bra dag idag.. Vi tog oss en rask promenad runt högarna, med lite backträning :) blev både lite flåsig & svettig så det var skönt!


Sen blev det Gränby med Hinkan & Lina. Där vi sprang på en amningskudde som jag sett på nätet men som varit slut överallt, så trots att det kändes tidigt fick jag den av Håk. Älskar elefanter och det gråa passar perfekt i vår soffa!



Men efter ett varv där på Gränby så fick jag faktiskt endel sammandragningar som inte riktigt ville släppa, så vi vilade oss med en espresso!



Nu väl hemma ska jag fortsatt njuta av eftermiddagen och kvällen med lite skorpor till mellis (innan vi kör på blodpuddingsmiddag) och en ny tidning..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0