Soffa+Äta=Helg

Åhhh så tröttsamt!! Skrivit ett långt inlägg om helgen som bara valde att försvinna.. Suck!!

Ska sova nu.. Så det blir bara en kort sammanfattning av vad jag skrev..

Har haft en mysig helg med mycket mat och filmtittande!!
Men det var behövligt!

Men nu är det dags att börja få in lite motion igen!! Så denna vecka lovar jag mig själv dyrt och heligt att en promenad varje dag SKA det bli!! 

Eftersom jag färöiskt skola ut vågen lite ur mitt liv har jag som ni märkt inte redovisat så mycket vikt här. Rätt skönt.. Men på tisdag tänkte jag hoppa på den så får vi se om jag fortsatt neråt och kanske faktiskt håller 1kg/vecka målet!

Men nu sova, och ni får hålla tillgodo med bilder från helgen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0