Ont i Fötterna

Whoop whoop!! Shit dagarna flyger bara förbi! Snart är det juni, galet!!

Idag blev det åter Stockholm med jobbet, idag var det Vasamuseet på schemat. Och idag var jag faktiskt kvar! Så jag hann springa i lite affärer!! Bland annat en sväng in på underbara Mathilde och hittade ett jätte fint linne från Hunky Dory.. Men det får vänta just nu! Men det blev äntligen en sväng till Ladurée för att köpa lite macarons! Fantastiskt litet ställe och vilka smaker!
Sen blev det en foundation och lite basiclinnen!

Väl hemma lagade jag Flygande Jacobsson :) En klar favorit här hemma! Och idag blev den extra god!

Sen blev det till att städa lite i badrumsskåpet och i byrålådorna!

Så nu har jag precis lagt mig och det känns i fötterna att jag varit i gång hela dagen! Så nu blir det till att läsa en sväng och sen sova..

Redo för en ny dag!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0