Att Göra Ingenting..

Igår var en fantastisk dag, kväll & natt. Efter en fantastisk dag med Champagne Frukost och SPA så blev det pizza, hockey och schlager hemma hos Linnea. Och efter att alla låtar spelats, mellanakten varit och hälften av alla röster var presenterade så tog vi bussen ner på stan och rullade in på Flurran. Och där dansade vi, och dansade och dansade! Jag har inte varit ut och dansat sen min möhippa, det vill säga snart ett år sedan! Galet!! Och fybubblan vad det är roligt!! Det blev verkligen en toppen dag, kväll och natt. Jag kom i säng vid kvart i 4 tror jag..
 
Och ja, jag är ju som jag är så 7:30 slog jag upp mina blå! :)
 
Sen har jag tränat idag.. Och nej, lite för rosslig i halsen fortfarande så inte löpning eller någon annan motion utan jag har övat på konsten att göra ingenting! Det är det svåraste jag vet och speciellt när jag är ensam hemma. Men efter fruskost så hoppade jag i allafall ut på balkongen med en ny bok och det har blivit ett antal timmar där ute, djupt försjunken i boken. (Sandmannen av Keppler - Rekomenderas!!) Så jag har läst 275 sidor och det är så spännande men jag har ialla fall fått myror i brallan vid några tillfällen så jag har brutit upp och pysslat med lite annat.
 
Städat köket, plockat i ordning i mina garderober, lagat en fiskgratäng, jobbat lite bland annat..
 
Men ja, det är väll som konditionen.. Det kräver övning..Så jag får öva oftare!
 
Men men.. I morgon är det vardag igen och efter en vecka med sjukdom och lite väl mycket njutande i helgen så blir det Ohhh That Monday i morgon! Ny ordentliga tag.. 
Kommer varva promenader och 5km löprundor nu fram till VårRuset nästa onsdag! Sen har jag lovat mig att komma igång med lite styrka nu också!
 
Såg en så inspirerande bild idag på Insta, som Linneas Skafferi lagt upp! En rejäl förändring har hon gjort på fyra månader nu! Och ja, jag har ju tänkt att ha en tränings sommar de lux här. Så nu gäller det att komma igång! Härligt ska det bli att börja se lite nya resultat här framöver utan att stressa fram det!
 
 
 
Men mål 1 är att komma tillbaka till tredje bilden där.. Just nu är jag mer lik mitten bilden igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0