Modellande

En trött tjej i bilen på väg hem från Sthlm nu! Det var en stressig dag på jobbet.. Sen kom Håk med vår fisk Kurt II som nu fått flyttat in till skolans akvarium. Han fixade och donade med det medans jag hade min sista lektion och efter det slängde vi oss i bilen för att köra mot Sthlm och Aftonbladet.

Väl framme fick vi först lära sig att Aftonbladet är mer likt en borg än vad ett häkte är vad gäller inskrivning, besöksbrickor & låsta dörrar. Väl nere i källaren så togs vi emot av Sofie och Lena från Viktklubb, en ur mysig fotograf och en gullig make up artist.
Efter att klädombyte var gjort, smink och hår fixat var det dags för fotografering! KUL!!!

Så ja, snart på en reklampelare nära dig.. Eller nja, kanske inte riktigt så. Men håll utkik efter lite bilder i Aftonbladet och deras sajt. Och kanske nån annan tidning.. Men sen såklart främst på
http://www.viktklubb.se">http://www.viktklubb.se

Efter photoshooten så blev det en middag på stan och sen så klart ett stopp på Arlanda då det kom en heldel plan och var fullmåne.

Väl hemma lovar jag Er att jag kommer somna innan huvudet landat på kudden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0