Tack alla fina!!

Jag har fått så mycket härliga & fina grattis hälsningar kring både graviditet & lägenhet!

Sitter här i stugan utanför Bollnäs & blir alldeles varm i kroppen!

Jag har försök svara Er alla kort härifrån, men jag har inte världens bästa mottagning här vilket gör det svårt! 
Så jag har svarat Er i kommentatorsfältet & ser så framemot att när jag är hemma, nästa år ;) gå in på alla era bloggar! 
Älskar att hitta nya bloggar att följa!!

Speciellt gravidbloggar nu när jag själv är där.. Så har ni en egen eller kan tipsa om nån så tar jag gärna emot tips!!

Så, tycker ni att jag är tyst så vet ni att jag är tillbaka i mitten av veckan!

Kärlek till Er alla!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0