Välkommen vardag!!

Så då var vardagen här! 05:45 i morse ringde klockan! Jag skulle ljuga om jag sa att jag flög upp ur sängen.. Men faktiskt, det var inte så jobbigt som jag befarade!

Sitter och äter en god frukost nu.. Och sen blir det bilen till jobbet! Upptaktsdagar nu denna vecka vilket alltid brukar vara trevligt.

Så ja, inte till 100 laddad.. Men näst intill! Och jag tror och hoppas att väl på plats idag så drar det igång som vanligt.. Men än bättre!!

Dagens outfit är i allafall galet annorlunda mot senaste 7 veckor.. Bara jeans känns konstigt! Tror jag haft det bara två gånger under sommaren! Hoppas inte shortsdagarna än är över.. Men idag får det bli långbent!!

Jeans/Pleas, Skjorta/Hunky Dory, Armband/Pandora & Goodwork

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0