Första veckan gjord

Dåså.. Måndag igen! Ny dag med 500kcal. Och det känns bra! Frukostjuicen har jag i väskan för att dricka påväg till jobbet. Glömde dock koka ett ägg till lunch så det får bli ett äpple. Till middag blir det nog samma tonfiskröra som förra veckan, så slipper jag tänka & räkna!

Resultatet då..

Ja, -2,2 kg går inte att klaga på. Långt ifrån. Tror inte att jag kommer ha samma resultat denna vecka. Men jag hoppas som sagt på minus ett kilo i veckan och det ska nog inte vara så svårt!!


Kommentarer
Postat av: Karin

vad heter appen som du gör diagram i? :)

Svar: Den heter TactioHälsa.Jag tycker den är jätte bra!! Finns massor med funktioner, men jag använder mest den till att lägga in vikt och midjemått.
johanna jordgubbe

2013-08-27 @ 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0