Hem ljuva hem & nya tag för att möta våren och sommaren

Då var vi hemma igen.. Borta bra men tusan, hemma är bra det med!
Det har varit 20 fantastiska dagar, det finns inget att klaga på och resan har varit helt underbar! Jag kommer så klart att fylla på med fler delar kring resan här kommande dagar. Det blev lite dåligt med det där på slutet, för det första för att vi i Kuala Lumpur hade så lite tid att det fanns ingen tid över och sen när vi var på Langkawi så fanns det inget fritt WiFi på hotellet (!!), vilket gjorde att vi la bort våra telefoner.
 
Vi landade på Arlanda i går förmiddag, utan packning dock som var kvar i London. Men den kom hem hit senare på kvällen.
 
I dag har dagen gått i städ & fixandets & handlandets tecken. Det är lite att dona med så här efter tre veckors semester och innan vardagen börjar i morgon igen.
 
Och oj vad vardagen börjar i morgon... I morgon är det en ordentlig Ohhhh That Monday dag.
Då är det hårt jobb med mat och träning som gäller igen. Allt för att komma igång nu när våren är här!!
Till att börja med så ska jag se till att komma ner på 25 minuter på 5 km och sen i alla fall gå ner de 4 kg som smugit sig på, på bröllopsresan. 
 
Så idag så har jag gjort matlistor för två veckor framåt med LCHF recept, gjort upp ett träningsschema (som SKA SKA SKA bli av), varit och handlat och även bakar lite fröknäcke och gjort ett LCHF müsli
 
Längtar redan till frukost i morgon.
 



Nu ska jag plocka lite med jobbväskan inför i morgondagen. 
 
 
Och, ja.. Måste bara skryta lite.. Jag har för typ första gången i mitt liv fått färg på mina ben.. Nu hoppas jag den ska sitta kvar tills jag kan börja bättre på den i den svenska solen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0