DAG 10

♥♥ -5kg = halvvägs ♥♥

Idag har jag provat båda bröllopsklänningarna.. Och de sitter så perfekta nu! Det är riktig lycka.. Dock finns det två små mörka moln..

1: Klumpade mig och råkade spräcka lite av sömmen på sidan av den långa klänningen! Det borde finnas handtag att hålla klänningen.. Inte bara en massa rynkat tyg!
Hjälp mamma!! :)

2: Hur f-n sitter man i en mermaid klänning?? Att jag inte kommer få kissa på hela dagen har jag förstått! Men sitta bör man väll eller?? Får köpa urläckra skor, för de kommer förmodligen sticka ut under duken på andra sidan bordet då jag får halvligga på stolen!!
Men men, några cm till runt lår & rumpa så ska jag gå i en egen övarskola här hemma :)

För övrigt så har jag ätit lite idag!! En lillördag som är som en fredag.. :) Jag firade.. Gissa med vad?







En ägg & kaviarsmacka! Hahaha..

Och för Er som vill.. En liten Sneak Peek!

 


Kommentarer
Postat av: Lizzie

5 kg! Wow! Bra jobbat!

2012-05-16 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0