DAG 1

Oj, det har hänt endel här på hemmaplan senaste tiden.. Detta har gjort att viktnedgång och träning fått stå åt sidan! Men nu så..

Nu är jag riktigt taggad till att ta tag i de sista kilona!!! I morse stod vikten på prick 82kg.. Det vill säga att jag gått upp 3 kg sen jag vägde som minst! Men åtminstonde 2 av dessa är vatten som jag hoppas rinna av mig denna vecka!

Planen nu är att kämpa på ordentligt i 4 veckor. En ordentlig kur som ska rena ut och göra att jag får en riktig kickstart igen!!

Dessutom hoppade jag på cykeln på riktigt för första gången idag! Det är ju knappt 5 veckor kvar till TjejVättern och jag ligger lite efter vad gäller upptakten till detta! En skrotning blev det.. Men det var betydligt roligare än vad jag kunde tänka mig!!




Dock hoppas jag att det inte blir fler vurpor nu.. Det kan ju vara så att omslagsflickan skall jobba vidare på den karriären snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0