GLÄDJETÅRAR

Här kommer ett utlämnande lyckoinlägg..
I morse vaknade jag redan klockan sex och slog på datorn för att kika på Let's Dance från igår som jag missade då jag var och käkade i Norrtan med två arbetskompisar..
När jag sedan pallrade mig upp ur sängen strax efter klockan åtta gick jag mot badrummet, naken.. Och gick förbi spegeln i sovrummet. Stannade till och kikade på mig själv. Rufsig frilla, naken, osminkad.. Men så slog en tanke mig..
Jag ser bra ut.. Rent av snygg..
Rörde lite på mig och sen började jag gråta.. NÄR tänkte jag så senast.. Att jag är snygg utan kläder?? Tror typ aldrig det har hänt!!
Och det är inte bara viktnegången i sig, det är så mycket mer!! Jag är så nöjd över vart jag är i livet!
Lyckligt lottad med en underbar blivande man, en fin familj och så många fantastiska vänner! Alla så stöttande och härliga! Jag får dagligen veta att jag är bra på det jag gör, att jag duger som jag är och att jag är fin..
Den resan jag gjort sen i höstas har varit en bergochdal bana utan dess like.. Det bra och dåliga beskeden har avlöst varandra ochhär står jag starkare än någonsin!
Jag är så glad och lycklig..
Och tack till alla Er där ute som alltid finns där ute och stöttar mig..
Jag hoppas att ni förstår vad ni betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är BÄST,snygging:)

2012-06-03 @ 17:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0