BACK ON TRACK

åkte på magsjuka natten mellan måndag & tisdag.. fruktansvärt!! och om det inte vore det värsta som kunde hända.. jag var inte hemma!! sov hos en arbetskompis..
så efter en vaken natt över hennes toastol så fick jag med ångesten hängande över mig som ett svart moln hoppa på bussen på tisdag morgon och åka hem.. var hemma på sekunden kan jag säga..

nu har jag varit kräkfri sen igår eftermiddag.. och jag har ätit två gånger idag. så nu är jag tillbaka..
lite mör fortfarande, men längtar ur sovan, bort från TVn och iPadspelen som jag roat mig med.. så i morgon blir det jobb och avslutningsfest!

fick massor av blommor idag också! bra med lärarkollegor som håller på att flytta så att jag får hem alla blommor från eleverna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0