VILL DU SÄTTA RINGEN PÅ MITT FINGER...

ja.. det var ett tag sedan bloggen var aktiv, ingen! jag vet.. men ibland är det total torka och inget händer i mitt liv! och jag gissar att ni inte är ett dugg intresserade av att höra vad jag har för kläder på mig eller vad jag ser på TV :)

eller så är det som det faktiskt varit den senaste tiden.. massor som har hänt och jag har inte hunnit eller orkat sätta mig och skriva när jag väl haft en liten minut över.

för det första har det varit massor på jobbet..

jag har varit stressad över att det inte kommit någon snö så jag kunnat tränat skidåkning..
och sist.. men så långt ifrån minst man kan komma..

så har jag gått och blivit FÖRLOVAD!!

det är underbart..

det blev på det magiska/roliga/lätt att komma ihåg datumet 11-11-11
frieriet skedde i Sthlm på ett hotell och Håk gick ner på knä och hela grejen.. och jag var helt ovetande till en liten stund innan! :)

men jag lovar att det kommer komma en mer utförlig förlovningshistoria de närmaste dagarna.. och självklart en bild på våra fantastiskt fina ringar!

inte världens bästa uppläggning av bilder.. men men.. ni får se lite av våra år tillsammans så här långt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Annellisaa



Hur hög press får man lov att sätta på sina barn? Läs mitt inlägg "What´s on the news" och tyck gärna till. Tack för din tid:)

2012-01-08 @ 16:32:02
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0