REKORD SKALL FIRAS

igår när jag kom hem från jobbet stårlade solen så fint och jag blev sugen på att springa.. det var ett tag sedan jag kände så och det var bara ta chansen!

så in och slänga på sig kläderna och ge sig ut! pluggade in musik i öronen och stack ut!
väl hemma igen hade jag sprungit drygt 5 km på 28 minuter.. VA!?! 28 minuter!!! galet.. första gången under 30.. helt galet :)

tyckte det var värt att fira, så när jag åkte iväg till Gränby slank jag in på Åhléns och köpte mig en kristall :) en flaska parfym! har inte köpt det på flera år. levt på gratis prover och några små flaskor jag köpte i sommras på väg hem från Rom. så det kändes verkligen lyxigt och som jag var värd det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0