EN TJEJ UNDER FÖRVANDLING

min "viktresa" (gillar inte det ordet) började denna gång 5/9 2011 och då vägde jag 87,7 kg och hade ett midjemått på 101 cm.. idag 23/2 2012 ligger vikten på 79,0 och midjemåttet på 93 cm..

vad gäller vikten är den normalviktigt och det är jag väldigt glad över.. midjemåttet känns väll fortfarande sådär om jag ska vara ärlig.. men den där bullmagen verkar verkligen sitta där den sitter :)

men har jag klarat det så här långt så ska nog det gå också, förr eller senare!!

men det som är roligt är att det verkligen börjar kännas.. att vänner som jag har på FB eller som jag vet läser här säger något värmer. men det kan ibland också kännas som att folk vet och känner sig tvingade att säga nått! men de senaste två veckorna har jag faktiskt fått frågor och kommentarer från folk som inte är så insatta och det värmer lika mycket men är på något sätt roligare..

och roligast av allt är att jag själv känner och ser skillnad.. inte bara på de mindre storlekarna på kläder utan hela jag känns gladare, piggare och smalare och ler oftare och oftare när jag tittar mig i spegeln..


så med ett resultat på
-8,7 kg &
-8 cm i midjan

blir resultatet såhär :)


Kommentarer
Postat av: marie

wow

2012-02-22 @ 11:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0