DAGS ATT BLI SMAL!!

det blev inget skidlopp i helgen.. för kallt helt enkelt! trist.. men kanske bra för självförtroendet.. nu kan jag ju liksom fortsätta tro att 3 mil kopper bli plättlätt när jag står där på starten om knappt 3 veckor..

nya arbetsuppgifter på jobbet.. igen..
men jag tror faktiskt att det kommer bli bra! idag har jag dessutom startat med att rensa klassrummet.. kom till typ hälften och lyckades fylla en sopsäck med skit!! skönt att rensa ut är bra förnamnet..

men efter att jobbat konstant idag från klockan 08 till nu 21.18 så känner jag mig faktiskt nöjd och glad.. med den kännslan skuttar jag in i badrummet för lite tandborstning och sen ska jag slänga mig i sängen med Katrin Zytomierskas nya bok "Dags att bli smal!"..

Har hört så mycket gott om den.. Så nu jädrans Katrin!! Nu gäller det att du peppar igång mig.. Annars ska jag hemsöka dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0