SNART HÖSTLOV

snart är det höstlov.. jag ska bara jobba måndag och tisdag först :) och det blir roliga dagar som kommer gå fort! på måndag ska jag på Skolforum med jobbet och där bland annat gå på två föreläsningar, den ena med Jonas Hassen Khemiri och den andra med Mattias Gardell.

på tisdag jobbar vi i arbetslaget plus att jag ska planera en föreläsning som jag ska hålla för mina kollegor om Genergpedagogik efter lovet tillsammans med en av kommunens utvecklare. kul ska det bli..

på kvällen blir det After Work med kollegorna. jag är med i festkommiten på jobbet och har planerat denna After Work som vi har en gång i månaden. Om ni inte brukar ha AW på jobbet har jag bara ett tips, Börja!! det är mycket positivt tycker jag.. en mysig kväll som för kollegor närmare varandra :) ett andra tips är kanske att inte bli för full :) men eftersom vi i vanliga fall har AW när vi jobbar dagen efter så är det inga problem..

sen kompar jag ut på onsdagen..

planen är att jag och Håk ska åka upp till Östersund. men gud var vi har vänt och velat på vad vi ska göra! vi har pratat om Bryssel, Azorerna, Stockholm, Göteborg och jag de flesta hörn av världen. Men det är inte illa att vi faktiskt hamnade i Östersund till slut.. Speciellt inte eftersom de ryktas att det fått upp i alla fall ett längdspår där uppe!

om de har öppnat ett längsspår så hoppas jag verkligen att jag där uppe kan hitta en bra längdutrustning till ett vettigt pris! vill verkligen komma igång med träningen till TjejVasan i slutet av februari. jag har åkt och tävlat en massa längs när jag var yngre (slutade på högstadiet nån gång) så jag hoppas tekniken sitter kvar..
visst är det som att cykla?



dom här älskningarna saknar jag också uppe i Östersund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0