OM MAN SKULLE TA OCH GÖRA ETT FÖRSÖK HÄR IGEN

ja, man kanske skulle ta och göra ett försök här igen.. av fler anledningar!
livet rullar på..
massor att göra..
ofta trött..
men också oftast glad..
det är lite drygt en månad kvar på terminen och sen väntar en skönt sommarlov :) jag hoppas att det ska vara sånt väder som det varit de senaste dagarna! jag har inte hunnit njuta mer än några sekunder då jag gått mellan husen på skolan.. men jag hoppas att jag snart kan slappa i solstolen på balkongen och bara läsa en massa bra böcker!
träningsmässigt har jag kommit igång så smått.. först väntar Vår Ruset 26 maj och då har jag dragit ihop två lag från jobbet. ska bli väldigt roligt! jag hoppas på fint väder och en bra tid. kommer jag kring 30 minuter är jag glad :)
klart är i alla fall att lite bubbel väntar i mål :)
som en kick off på sommarens träning så har jag bokat in mig på Topp Hälsas Training Camp Day på lördag. ska bli så inspirerande och roligt! mycket träning, löpning i grupp och inte minst föreläsning av Mia Törnblom som är en av mina favoriter :)
eventuellt så kommer jag sova kvar på hotellet, bara för att lyxa till det lite extra! då kan jag börja söndagen med en morgonjogg i hagaparken också vilket inte skulle sitta fel.. i och för sig är det risk för regn! men det går att jogga i det också! ja, vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0