FÖRÄNDRINGAR I HETTAN

vilken sommar vi har fått.. det är verkligen hett ute! men så skönt.. dock har jag två arbetsdagar kvar till veckan innan sommarens 7 veckors ledighet börjar och det kommer innebära en heldel bad vilket jag saknar som det ser ut nu!
ledigheten kommer också innebära en heldel förändringar här hemma. för det första kan jag äntligen!! börja att springa och promenera på morgonen innan frukost vilket ska bli så underbart!
jag hoppas också på att energin i köket skall komma tillbaka, det har varit lite mycket pizza och annat strul den senaste tiden. nu blir det till att vräka i sig räkor, fisk och kyckling tillsammans med sallad och härliga röror & såser.. alltså i någon form av härlig LCHF anda!
som så många andra fick jag i veckan skatteåterbäringen (prisa gud!!).. den största delen av denna skall sättas undan och framförallt användas till hösten då jag ska köpa lite nya snygga höstkläder att ha på jobbet. även semestern kommer ta en liten summa :)
men i morgon ska jag gå på stan en sväng och handla lite grejer till mig själv och min träning..
löpskor (jippi!!!)
armhållare till min iphone
bodylotion till min torra kropp
nu ska jag plocka ihop lite här och natta L (som vi är avlastningsfamilj till) och sen ska jag kolla igenom vilken löp-app som är bäst till min telefon.. så jag kan få fram lite statistik :)
ha en toppen kväll!
kram
slut med soffsittandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0