DAG 1

idag var sista riktiga arbetsdagen, torsdag räknas inte riktigt eftersom det inte sker på jobbet..
sista arbetsdagen men första på endel semester förändringar!! och hur har det gått då!?

bra tycker jag..
startade dagen med en bra LCHF frukost i form av en smoothie med bland annat kesella och till det en parmarulle med philadelphia och ruccola :)

gott gott!!

körde också samma rulle till mellanmål på förmiddagen!

dock blev det bröd till lunch och pasta till middag. men som sagt, när det fortfarande är på jobbet så är det svårt att styra. men från och med i morgon så styr jag helt själv vilket är helt fantastiskt! :)

det blev också mycket senare än vad jag tänkt idag.. kom hem först 20.00 från jobbet och då ösregnade det, tänkte skona både mig själv och mina nya skor från det. men som sagt, i morgon är första dagen på semestern och innan jag snart hoppar i säng skall alla löpkläder ligga på golvet nedanför sängen!



NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 05:21:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0