DÅ VAR JAG IGÅNG!

nu blev det äntligen en löprunda innan frukost!!
det var lite tungt till en början, men när väl kläderna var på och jag kom ut så var det underbart! tungt, men underbart!

roligt med lite ny teknik också! dock tror jag inte det stämde helt och hållet. nike + visade 3,66 km och mäter jag på eniro så var det 3,2.. inte så stor skillnad men rätt ska väll vara rätt :) men jag tror att jag kommer börja springa mer på tid än sträckor ändå. sen när Håk är med ska jag testa med iPhonen också, men den måste jag ha bärhjälp till :)

oh som ni ser på bilden här nere så var tiden 25 minuter, alltså inga rekord här inte. men jag kände verkligen av min gamla förkylning och det blir lugnt nu till en början för jag vill verkligen inte att den kommer tillbaka!

nu blir det en mysdag, en självklarhet första dagen på semestern och solen inte skiner! ska läsa läsa och läsa :)
sen blir det långpromenad i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0