LUGN DAG

har fortfarande inte fått till iPhone bloggningen.. det gör mig lite sur! men hoppas snart att någon kan informera mig om varför det inte fungerar!!
dagen idag har varit lugn.. jag och håk har varit ute på några ärenden. bland annat till ICA och fått tillbaka pengar för den färskapastan som jag köpte igår som inte var färsk utan 2 veckor gammal. sen har de få julsaker vi haft uppe packats ner.
nu sitter jag bara hemma och tittar på slalom och tänkte kombinera det med att packa upp och dra igång en tvättmaskin. sen har jag kört ihop en deg till Bagels som står på jäsning. har faktiskt aldrig bakat det tidigare. men tänkte prova och hoppas på ett gott resultat så vi kan ta det till kvällsfika och kanske se en film ikväll..
bildkälla www.ica.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0