19 BRA DAGAR & 1 DÅLIG DAG

under snart tre veckors tid har jag varit en duktig flicka :) kämpat på med att komma tillbaka till alla rutiner efter min långa semester.. rutiner vad gäller mat, träning, jobb kontra ledighet och så vidare! och oj vad det har gått bra! jag är väll inte känd för min benhårda karaktär precis! men jag har faktiskt hållit mig till LCHF kosten hemma och träningen rullar på.

Veckan som varit har innehållit 1 löppass på 6,5 km och sen 3 simrundor á 1000m :) kommit fram till att det är lättare att ta sig iväg och simma efter jobbet än vad det är att sticka ut och springa. så kanske de få fortsätta så, simning på vardagarna och löpning på helgerna..

men idag får nog räknas som en dålig dag.. eller i alla fall lite sämre än de andra! var hos Linnea igår för att prata lite jobb och dricka ett glas vin.. men tyvärr blev det lite mer än ett glas! jag erkänner.. det var längesedan jag drack så mycket vin som igår! men men.. jag mår trots det bra idag men känner mig väldigt trött! och det är nog inte bara vinets fel utan också jobbeveckans! så idag får det bli soffläge åtminstonde till lunch! jag har käkat en otroligt onyttig frukost!!

MEN.. jag har inte druckit cocacola!! och det måste väll ändå räknas som ett steg i rätt riktning! :) alltså.. 19 bra dagar och 1 lite sämre dag som inte är lika dålig som den varit för ett halvår sedan och som jag faktiskt kan unna mig...
mot nya bättre dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0