SÖNDAG

sitter i soffan nu och tittar på amazing race med en ansiktsmask på mig.. alltså precis som en söndag ska vara..
älskar verkligen lush produkter. känns så otroligt naturliga och härliga. denna mask heter Brazened Honey och jag kan verkligen rekommendera den.
skulle behöva köpa en hair doctor från lush också men det får vänta någon vecka.
det är en skön avslutning också på denna lugna slappar vecka.. från i morgon gäller nya takter.
sprang tjejmilen förra söndagen och har efter det verkligen bara tagit det lugnt. men nu är som sagt slappar dagarna mer än över och från och med i morgon är det daglig motion som gäller igen. bland annat satsar jag nu framåt mot ToppLoppet 2 oktober i hagaparken. då är det 5 mycket snabba kilometer som gäller tillsammans med håkan..
men jag satt nyss och tittade på lite av mina egna spring bilder och visst tusan ger det inspiration och känns som att springa är det mest underbara man kan göra..
en tidig morgon på väg mot gamla uppsala
förra söndagen ca 2,5 km in på tjejmilen :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Hejsan!

Fin läsning och intressant blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

2010-09-13 @ 12:10:24
URL: http://almatranar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0