HÖSTSIMNING

har ägnat förmiddagen med en sväng på stan.. var tvungen att köpa en mössa och en sjal! eller tvungen och tvungen.. men ja ni fattar :)
skyller på att hösten är här..
nu sitter jag hemma och väntar på att en kompis ska komma förbi och hämta mig. vi ska ta och köra några vändor i simbassängen på militärområdet här i stan. ska bli otroligt skönt och jag hoppas verkligen det funkar. det finns en risk för att vi inte får plats i bassängen då det pågår NM i militäfemkamp. så vi kommer i vilket fall simma runt alla deras hinder och doningar. sen blir det en stund i bastun med tjejsnack.. en toppen start på lördagskvällen när det höstregnar utanför.
jag är ju ingen stor simmare.. men hederligt gammalt bröstsim funkar också för att bygga lite muskler! och det handlar ju av den motion och träning som blir av, oavsett hur hårt det är! :)
kvällen kommer sen att ägnas med en annan kompis med lite god plockmat och vitt vin :) inte heller fel när det regnar utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0