HÖSTLOVET ÄR ÖVER

söndag kväll.. höstlovet är i princip över..
bara en beck film kvar sen sova och i morgon jobb!
känns lite tungt och jag har räknat veckorna till jullovet.. inte likt mig.. men känner verkligen att jag behöver lite mer ledighet! som tur var är det bara 6 veckor och två dagar fram till lovet och det absolut tyngsta med omdömena är klara. så nu ska jag denna vecka kämpa på med att bli klar med en massa planering för resterande av terminen.. så kvällar och helger kan ägnas åt mys, nintendo, träning och god mat med vin :)

appropå träning så har jag haft tränings semester sen jag sprang ToppLoppet 2/10 och nu ska det ändras på. lite nyttigare mat och träning ska få sätta fart på kroppen fram till jul tänkte jag!
en av planerna är lite tidigare morgnar, så jag kan ta mig en extra sväng när jag går till bussen.. sen äta frukost på bussen! det tror jag kommer göra mycket och framförallt ge en bra start med mycket energi som räcker hela dagen..
har ni några träningstips!?


saknar att springa i sol och värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0