STEL

hemma nu efter tre dagar på jobbet.. och visst kanske man inte kan klaga på tre dagars jobb isträck men på ett nytt ställe med nya arbetskamrater, nya elever och nya rutiner så blir man rätt slut! somnar så fort jag sätter mig på bussen och ska åka hem. men fy tusan vad kul och skönt det är att äntligen komma ut och jobba som lärare..

igår drog jag också igång med träningen. blev 30 min inne på gymet och sen en timme yoga.. och ja, det känns idag! visst blir man lite mjuk av yoga, i längden. men idag är jag bara stel :)

ska i väg på valberedningsmöte nu här inom bostadsrättsföreningen. ska bli skönt att helt få släppa jobb tankar för en stund!

imorgon ska jag uträtta lite jobbrelaterade grejer. fixa fram ett recept och en sväng på IKEA bland annat.. :) ska bli kul!
sen hoppas jag fixa in lite träning också och på kvällen är det första bokcirkelskvällen..
så ja, jag måste läsa ut boken också :)

glad och nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0