LANZAROTE - DAG 2 & 3

ja, nu har jag ju varit sjuk och lanzaroterecentionen har fått stå åt sidan..
men nu så ska jag komma ikapp och slänga ut lite text och bilder..

jag har slängt ihop två dagar här eftersom det under dag 2 såg i princip lika ut som dag 1 :)
men på kvällen hamnade vi iallafall i ett litet "köpcentra" när vårt hotell för en middag på funny farm..

vi kände oss hemma på nut house :)


vi tog sedan en lugn söndagmorgon för att sedan på egen hand ta oss till en närliggande by och deras söndagsmarkand (det ick även bussresa dit, men varför stressa).
dock insåg vi i receptionen vid 11 tiden att marknaden varade bara fram till klockan 13 och att vi således var väldigt sent ute..
så istället begav vi oss ut efter strandpromenaden för att rodda vid flygplatsen och kommande sol, läs och planespot dagar :)
efter strandpromenaden fanns ett träningsstråk.. varför finns inte detta i Sverige?? hur bra som helst för folkhälsan!! eller??

  

välframme vid start och landningsbanan var vi båda lyriska den första halvtimmen.. jag till och med mer än håk..

    

men på grund av att det inte var planerat för en stranddag saknade vi badkläder, handdukar, vatten och böcker.. det vill säga ALLT jag behöver för att inte tröttna efter knappt en timme..

så efter kanske TRE TIMMAR gav jag upp..

 

men håk lekte på..

       

tillslut blev det dock hemgång och jag fick min lunch.. eller detta är dock håks lunch då jag tog en mer vanlig hamburgare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0