JAG ÄR EN URUSEL GRÄSÄNKA

ja, det sker ju ibland att jag är hemma själv på kvällar och nätter då min sambo jobbar dygn ibland.. och det blir 99 gånger av 100 så att jag hamnar i soffan med TVn på först och sen när jag borde gå och sova så slår jag på Spotify och kan bara inte sluta lyssna..
nu har jag dock "turen" att Håk är borta hela denna vecka så jag ska öva och öva och öva.. det finns ju 1000 sköna och bra och tjejiga grejer att göra när han är borta!
så jag börjar snabbt nu att ta bort gammalt nagellack och måla på nytt och sen dagens situps program.. sen måste jag sova!!
men imorgon, då ni, då lovar jag att få lite gjort för min egen del utan att bara sitta bort tiden :)
sov gott alla nattsuddare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0