JOBB, ROM, PÅSK, HUVUDVÄRK, MER JOBB OCH STRESS

ja den senaste tiden har verkligen varit fullt upp i mitt liv.. jobb hela dagarna och sen fullt upp på kvällarna! men efter en veckas påsklov med en resa till Rom bland annat så känns det som om jag är lite ikapp och nu hoppas jag verkligen att jag kan slippa prioritera bort bloggen helt och fullt..

men jag lovar inget :)

har suttit och jobbat idag medans min sambo byggt en garderob i hallen..
det har inhandlats en heldel hem hit i helgen :) återkommer till det..

men nu blir det snart till att packa väskan till morgondagens jobb och sen duchen och sängen.. skall försöka ta vara på all energi som jag samlat ihop! :)


vad har ni gjort senaste tiden när jag varit borta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0