rosa investeringar

skrev redan tidigare i veckan att det blev tvunget för mig att införskaffa en ny mobil då den jag hade inte gick att laga.. så en ny telefon blev det! EN ROSA!! dock har jag inte fått den i min hand ännu utan bara fått lånat en svart men hoppas verkligen att den skall komma till butiken i morgon..


dock... idag på posten kom min nya lilla ögonsten.. eller jag hoppas det skall bli :)



en underbar ny kalender :) som ni kanske vet så gick min nya sönder på engång, bland annat lite vid samma tillfälle som min mobil gick sönder.. och kalendertokig som jag är tror jag att jag äntligen hittat hem! jag har klickat i och designat innehållet själv..

se bara vilken underbar liten bok det är..


ett vanligt veckouppslag


små söta rutor för todo, dagens träning och antla timmar på jobbet :)


förtryckt med olika födelsedagar och andra bemärkelsedagar


sen avslutas den med några uppslag sudoku.. som i kommande kalendrar kanske får bytas ut mot klassiska lärarsidor för närvaro och provresultat! men det finns också sidor för att färglägga för den som vill ;)

Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto

ÅH en sån har jag också :D fick hem min förr förra vecka :) jätte nöjd!



Rösta gärna på mig (nr. 15) hos:



http://deity.blogg.se/2009/september/vidare-till-veckans-blogg.html#comment



kram på dig:)

2009-09-10 @ 19:19:33
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0