praktik

skall starx börja packa min skolväska :)

jag börjar imorgon klockan 9:30 (skönt att börja med en rejäl sovmorgon) med ett litet välkomstmöte på min praktikskola med VFU samordnaren på skolan. sen skall jag träffa min handledare.. som jag vet är HK lärare.

det skall bli intressant och se om det dyker upp någon SVAS lärare också eller om jag måste gräva och ringa och fixa i det själv. men det visar sig..

håk är ledig imorgon så jag tänker ta bilen. det är drygt 1 mil till skolan och jag känner att det helt beror på vilka tider jag kommer få om jag kommer kunna  cykla om dagarna eller om det blir buss som gäller. men det kommer också visa sig imorgon.

jag hoppas ni håller tummarna för att jag får en toppen handledare som det kommer klaffa med.. det kommer bli så mycket lättare att ta plats då! :)

jag är inte så nervös.. men gissar att det kommer när jag lägger mig och ska sova..

Kommentarer
Postat av: Therese

Stort lycka till!!!

2009-09-06 @ 22:48:57
URL: http://www.mywords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0