ny träning

har som ett litet mål denna höst att prova lite olika träningsformer.. det finns en del att välja av på friskis! :)

idag blir det något jag inte gjort sedan högstadiet och då en gång..

spinning!
jag är lite rädd :)

trist att gå dit med inställningen att det INTE är roligt.. men hoppas väll bli över bevisad kanske.. hoppas verkligen att det inte är nån äcklig dunka dunka tecno musik!!

det är lite trist att de inte innan kan skriva ut det.. eller typ lite genrer på musiken i alla fall!!

jag vill ha schlager och 90tals pop om jag ska ta i så svetten sprutar :)

bjuder på denna bild också.. en trött johanna.. en osminkad johanna.. och framföralt en
träningsklädd johanna..

redo att köra om en timme knappt :)


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Åh har aldrig prövat på spinning men skulle fan vilja det :)

2009-09-04 @ 10:58:58
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0