lugn dag

idag har jag haft en lugn dag..
försökt att hitta lite motivation och insperation.. men det är inte allt för lätt!
tankarna går verkligen upp och ner hela tiden.. känns lite som pms.. :(

jag vet att jag vill kämpa på och nå mitt mål men idag när jag gick genom stan en sväng kändes det som om allt onyttigt skrek till mig.. fick slänga mig in på hemköp efter en banan och sen slänga mig på cykeln och cykla hem.
väl hemma så fanns det iallafall lite insperation iform av den nya topp hälsa tidningen i brevlådan :)

så nu har jag legat ett tag i sängen och bläddrat i den! det är både inspirerande och skönt :)

sen har jag målat min naglar :) tånaglarna är tokrosa och franskmanikyr på fingernaglarna :) och vet ni? allt eftersom jag ska på yoga ikväll och det känns så mycket skönare när man kan se lite frächa naglar mitt i alltihop :)
tur att man är lätt motiverad emellanåt..

nu återstå bara middagen.. känner att jag har noll koll på vad jag skall laga! blev äggmacka och juice till frukost och sen två mackor av ett nybakt leavinbröd jag köpte på stan.. inte det värsta för GIdieten men vad tusan.. macka till både frukost och lunch.. inte så bra och det borde bli en middag helt utan kolhyderater nu faktiskt.. men vad?? *suck*

topphälsa tog upp sin nya GISO diet i tidningen.. dieter hit och dit! inte helt och fullt min grej.. men här var det i alla fall GI de första två veckorna och sen ISO på det.. hmm.. är säkert klockrent och skulle passa mig perfekt.. men orkar jag??

skall slita lite i frysen nu och se vad jag hittar.. förhoppningsvis nått gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0