en uppdatering

veckan SPRINGER iväg..
men tusan vad roligt det är :)

har som sagt börjat min examenspraktik och det är så himla roligt men otroligt mycket att tänka på och hinna med. tänkte ägna denna kväll till planeringar och inleda de arbeten som skall göras under praktiken för institutionen. hoppas verkligen på att komma en bra bit på vägen.. håll tummarna :)

jag har fått försaka träningen änså länge denna vecka och skulle i morse kompensera detta genom att cykla fram och tillbaka till skolan (en liten rutt på 2 mil). men gladihågen upptäckte jag i morse till min förskräckelse att ipoden laddat ur batteriet och det resulterade i bilen :)
men jag hoppas på cykeln i morgon och sen danspass både imorgon och på lördag.. lite skall fläsket få gunga innan veckan är över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0